סטארבקס משיקה: קפסולות גוואטמלה, עדינות ומלאות נוכחות.
בהמשך להצלחת המסחררת בשנת 2021, קפה סטארבקס המשווק ע"י אסם נסטלה בישראל, מרחיב את מגוון התערובות הנמכרות והאהובות בישראל ומשיק לקראת תחילת הקיץ תערובת חדשה: קפסולות סטארבקס גוואטמלה בקלייה בהירה.
סטארבקס גואטמלה, כמו גם סטארבאקס סאני דיי שיצא בתחילת השנה וזכה לביקורות מדהימות מהישראלים, פונה לאלו המעדיפים לשתות בבוקר כוס קפה עדין יותר, בטעמים מתקתקים, אך מלאי נוכחות. התערובת החדשה בעוצמה 5, מעניקה חוויית קפה עם פרופיל טעם אנין וסיומת נקיה. הקפסולות מתאימות להכנת אספרסו ולונגו משובחים.
קפסולות הקפה של סטארבקס מתהדרות בשלושה סוגי קלייה: בהירה, בינונית וכהה הנותנים מענה רחב לצרכים השונים.
בקטגוריית הקלייה הבהירה נמצאות תערובות קפה מזמינות, שמעוררות את החושים ברכות. הטעם שלהן הוא של קליה עדינה ומרומזת ויש להן גוף קל ועדין. הן מתאימות במיוחד לאנשים שלא אוהבים את הקפה שלהם חזק.
קלייה בינונית, נמצאת באמצע טווח הקלייה של סטארבקס. תערובות הקפה השייכות לקטגוריה זו מאוזנות ובעלות חמיצות נמוכה. סוג קפה זה מושלם לכל הפסקת קפה, ויש לו טעם עשיר שמדבר להרבה מאד אנשים.
ובטווח הקלייה הכהה נמצאות תערובות קפה בעלות גוף מלא יותר, עוצמה חזקה יותר של טעמים, ומאפייני ריח וטעם מודגשים של הקלייה.
הטעם החדש מצטרף למגוון התערובות בקלייה בהירה של סטארבקס. סגמנט הקפה בקלייה בהירה הוא הסגמנט האהוב והנקנה ביותר מבין מוצרי סטארבקס בישראל.
לדברי עדי קוהלי, מנכ"לית חטיבת הקפה באסם-נסטלה: "שוק הקפסולות בישראל ממשיך לצמוח במהירות ובשנת 2021 הגיע קרוב ל-170 מיליון ש"ח, לעומת קרוב ל-150מיליון ש"ח ב 2021 , כלומר גידול של כ13%. המותג סטארבקס, שהתקבל בהתלהבות ע"י הצרכנים, והגיע למעל 20% נתח שוק ב2021, ממשיך להתרחב ומציע עם פתיחת השנה החדשה את הבלנד בקלייה האהובה ביותר על הישראלים –הקלייה הבהירה. זהו המוצר ה- 11 בסדרת הקפסולות המבוססות על התערובות המפורסמות של המותג הנמכרות ברחבי העולם. המותג סטארבקס ממשיך לתת את המענה המיטבי והמושקע לצרכני הקפה בישראל וללוות אותם בתהליך בו הם עוברים לסוגי קפה איכותיים יותר ובעלי טעם ספציפי כל אחד לפי טעמו ובקשותיו".
כשר, כשר לפסח ופרווה, בהשגחת הרבנות בזל שוויץ ובאישור הרבנות הראשית לישראל
להשיג ברשתות השיווק והפארמים.