מתוך שאיפה להעניק לכלל הציבורים בישראל את השירות המדויק והמיטבי, ומתוך היכרות מעמיקה עם הציבור הדתי-חרדי, מצאה איקאה לנכון לצאת במגזין ייעודי הפונה למגזר התורני, עם תמונות מהווי החיים התורני עם מגוון מוצרי איקאה בעיצובים ושימושים המתאימים לבית התורני.
באיקאה, גאים במהלך, ומכריזים כי לא נעשה כמותו בעולם. המהלך הוא חלק מתפיסת העולם שגורסת כי לכלל הציבורים בישראל יש הזכות ליהנות ממגוון מוצרינו ולהתרשם מהמנעד הייחודי כמו גם מרעיונות העיצוב של מעצבי איקאה ליצירת חללי מגורים שפשוט נעים לחיות בהם. בבסיס הפעילות של איקאה עומדת תפיסת עולם האומרת שבכל תחום, יש להעניק לצרכנים מוצר מעולה, תמורה הוגנת וערך מוסף.
אין ספק ששלושת הערכים האלה באים לידי ביטוי באופן המושלם ביותר: מוצרי איקאה באיכות גבוהה, חדשניים ובמחיר הוגן, בנוסף הנם מיוצרים באופן ששומר על הסביבה ומעניקים ללקוחות לא רק מוצר מושלם אלא גם חוויה.
לצורך יצירת המגזין יצאו מעצבות איקאה בשיתוף מעצבת מהמגזר התורני לחקור את הטעם והצרכים הייחודיים ועם התובנות שעלו מהסיורים ומהמחקר המקדים יצאנו לימי צילומים עם פרזנטורים מהמגזר. התוצאה המופלאה היא המגזין שכל אחד ואחד מכם יקבל היישר אל תיבת הדואר האישית שלו.
לדברי יו"ר איקאה, שלום פישר: "עבורי זו זכות לעמוד בראש חברה כאיקאה, חברה המבוססת על ערכים המתאימים לסולם הערכים היהודי – להיטיב עם הזולת ולעשות יותר, על מנת להפוך את העולם למקום טוב יותר. כשומרי תורה ומצוות, הנתינה לזולת היא חלק בלתי נפרד מאורח החיים שלנו, כמו גם הערבות ההדדית, הבאה לידי ביטוי במאמר "כל ישראל ערבים זה לזה" שמחדד את ההשפעה שיש לנו כיחידים, וכחברה על הכלל. השקת מגזין איקאה לציבור החרדי ממשיך חשיבה זו בכך שהוא מעניק לציבור החרדי את ההזדמנות להתרשם ממגוון מוצרינו באופן טוב יותר. המהלך מצטרף לחשיבה הכללית של איקאה ישראל – להיות רשת שומרת שבת ולמאמץ שהשקענו בהחלת כשרות מהדרין על כל מסעדות הרשת כדי שגם הציבור החרדי יוכל ליהנות מחווית איקאה מושלמת. אנו מאמינים שלכולם מגיע ליהנות מאיקאה!".
שוקי קובלנץ, מנכ"ל איקאה: "בטבע של איקאה נמצאת השאיפה להגיע לכל קהל וקהל – אין ספק שעצם היותנו ארגון שומר שבת, הוא ערך מוסף גדול ללקוחותינו וגם לעובדינו שיכולים לחדש כוחות בסוף השבוע. אנחנו מציעים מזון כשר מהדרין, התאמה ב-100% לאנשים עם מוגבלויות, האתר שלנו מונגש, אנחנו פונים לכולם. המגזר הדתי-חרדי מהווה כ-20% מהשוק, הוא קהל נאמן, וחשוב עבורנו ולכן היה לנו חשוב שגם הוא יוכל ליהנות ממגזין שמתאים והולם את סט הערכים שלו. הלקוחות החרדיים, כמו כל הלקוחות שלנו, מרגישים את הערכים של איקאה, הם יודעים שהם הגיעו לחנות שהיא כמו בית, שלא יעבדו עליהם. זו תרבות ארגונית עם אחריות שעוטפת הכול".