אסם נסטלה משיק את CHIPS אסם
אסם נסטלה, נכנסת לסגמנט חטיפי הצ'יפס, ומשיקה את סדרת CHIPS אסם. בשלב הראשון הסדרה תכלול ארבעה סוגים שונים של צ'יפס – קלאסי, BBQ, צ'ילי ו-WAVY. בשלב השני יתווסף מוצר נוסף בסדרה, צ'יפס בטכנולוגיית Hand cooked . הסדרה החדשה תעלה על המדפים בחודש ספטמבר 2023.
הסדרה כוללת מגוון סוגי צ'יפס בתיבולים וצורות שונות, במרקם קריספי במיוחד המבוסס על ניסיון וידע מהמובילים בעולם.
לפי נתוני סטורנקסט*, סגמנט הצ'יפס מהווה כ- 30% מצריכת החטיפים בישראל ומגלגל בשנה כ- 430 מיליון ₪. שיעור הצמיחה בשנים האחרונות עמד בממוצע על יותר מ-5% בשנה.
מסקר שנערך על ידי KANTAR * נמצא כי התכונה החשובה ביותר לצרכנים בחטיפי צ'יפס היא הקריספיות. לכן, בפיתוח המוצר שמה על כך אסם נסטלה דגש רב ואכן במבחני טעימה שנערכו על ידי מכון KANTAR** נמצא כי CHIPS אסם קיבל את הציון הגבוה באהדה למרקם ובפריכות בהשוואה לבנצ'מרק בקטגורית הצ'יפס בישראל.
הסדרה הקלאסית כוללת:
צ'יפס קלאסי – פרוסות תפוחי אדמה פריכות בטעם טבעי.
צ'יפס BBQ – צ'יפס קלאסי בטעם ברביקיו מעושן,
צ'יפס צ'ילי – צ'יפס קלאסי בטעם פלפל צ'ילי מעודן.
צ'יפס Wavy – צ'יפס גלי בטעם טבעי לפריכות מקסימאלית.
.בשלב השני של ההשקה יושק צ'יפס Hand cooked.צ'יפס ה- Hand Cooked הינו צ'יפס בטכנולוגית Hand cook(Kettle Chips) המיוצר בשיטת המדמה הכנה מסורתית ביתית, המייצרת חווית צ'יפס קריספית במיוחד.
המוצרים יושקו בכשרות בד"ץ שארית ישראל ובד"ץ מחזיקי הדת.
כלל הסדרה הינה ללא סימונים אדומים.
מנכ"ל חטיבת החטיפים והמאפים, נחום זיימן: "כמובילת שוק החטיפים בישראל, אסם שוקדת כל הזמן על טיוב פורטפוליו המותגים והמוצרים, על מנת לתת מענה מיטבי לצרכני הקטגוריה. בשנה האחרונה עבדנו על פיתוח מותג צ'יפס חדש שיוכל לספק חווית טעם מצוינת וערך מוסף לצרכנים בישראל. על בסיס התוצאה הסופית של פיתוח המוצר, אנו מאמינים כי סדרת CHIPS אסם תרכוש קהל צרכנים נאמן ותתפוס נתח שוק משמעותי בסגמנט".