בעקבות ההצלחה חסרת התקדים, בושם אוריינטלי עצי ומתובל.
הבושם
תווים מודגשים של ברגמוט עם שלישייה של תבלינים חמים (זעפרן, אגוז מוסקט וקינמון) ורמז לשובל ווניל.
ניחוח עצי עשיר, העוטף את העור עם חותם שובה לב.
עיצוב הבקבוק
היוקרה, והתחכום באים לידי ביטוי גם בבקבוק השחור מט המעלה זיכרונות של בדים יוקרתיים, עם תווית המשי האדומה.
הפקק השחור והמבריק, מביא קורטוב של ניגוד נוסף ועֲדִינוּת.
הקודים של חתימת המותג. האדום והשחור. שחור מודגש על ידי אדום מסנוור של ציפורן בדש הבגד.
השחקן/דוגמן האוסטרלי, סיימון בייקר שוב מוביל את הקמפיין, מחייך ובטוח בעצמו, ומגלם את התכונות החיוניות של הג'נטלמן של ג'יבנשי.
מחיר השקה: 375 ש"ח, לתכולת: 100 מ"ל. (מחיר מלא: 625 ש"ח).
להשיג ברשתות הפארם.