בעקבות משבר הקורונה, לראשונה התקנה עצמאית של מוצרי חשמל ביתיים של המותגים בוש, סימנס וקונסטרוקטה, באמצעות הדרכה טלפונית של המתקין, הדרכות וידאו וקובץ הוראות התקנה.
בעקבות משבר הקורונה, אלפי תושבים נמצאים בימים אלה בבידוד או ממעיטים במפגשים. לאור המצב הקיים, BSH, היבואנית הרשמית של בוש, סימנס וקונסטרוקטה, החלה לנקוט בצעדים מהירים בתגובה לאתגר בו מדינת ישראל נמצאת. על מנת להבטיח שירות מיטבי לכל הלקוחות.
BSH מקדמת לראשונה שירות להתקנה עצמאית של מכשירי חשמל ביתיים בקטגוריות החיוניות ביותר, שלא מחייבים התקנה של טכנאי: תנורים, מכונות כביסה ומקררים, באמצעות הדרכה טלפונית עם מתקין מרחוק. בנוסף להדרכה הטלפונית, היבואנית יצרה סרטוני וידאו והוראות הדרכה כתובות.
ובנוסף קיים שירות וואטסאפ למענה בשל תקלות במוצרים. כל לקוח שיתקין את המוצר באופן עצמאי, ירשם ויתועד במערכת השרות, ותישלח עבורו תעודת אחריות במייל. . השירות הייחודי ניתן רק על ידי היבואנית הרשמיתBSH והמשווקים המורשים, כאשר המהלך התאפשר הודות חברת אטומי שמנהלת את מערך קשרי הלקוחות של BSH בישראל.
BSH עדיין מאפשרת ללקוחות התקנה ביתית לכלל המוצרים ובפרט למוצרי החשמל המחייבים התקנה של טכנאי (כמו כיריים חשמליות וגז), בהתאם להוראות משרד הבריאות. כלל הטכנאים מגיעים לבית הלקוח עם מסיכות וכפפות, מקפידים על מרחק של 2 מטר. כמו כן ההגעה של הטכנאי מתקיימת רק לאחר שנבדק אל מול מוקד השירות הטלפוני כי אף אחד מבני הבית אינו נמצא בבידוד- במידה וכן, הטכנאי אינו יגיע להתקנה על מנת שלא לסכן את בריאותו ואת בריאותם של שאר הלקוחות.