המותג הפרטי שופרסל הוא המותג הפרטי המוביל בישראל כבר 10 שנים, ותרם להורדת יוקר המחייה בקטגוריות רבות ובראשן: מוצרי חלב טרי מהרי הגולן, גבינות צהובות מאירופה, בשר טרי אנגוס מארגנטינה, מזון תינוקות מתוצרת פריגו ארה"ב ועוד אלפי מוצרים נוספים.

בעקבות ההשקה המוצלחת של סדרת המרקים והתבשילים הביתיים בחודש נובמבר האחרון, שופרסל ממשיכה לפתח פתרונות ללקוח הישראלי, ומשיקה לראשונה בישראל, מנות עיקריות בשריות ומצוננות, המבוססות על מתכונים ביתיים וללא חומרים משמרים! רק לחמם ולהגיש!
סדרת "המטבח הישראלי" פותחה במיוחד ללקוחות שמקפידים על אורח חיים בריא ותזונה מאוזנת, ומחפשים פתרון איכותי ומהיר לאוכל מוכן. המנות מוכנות לחימום מהיר בתנור או במיקרוגל, תוך שמירה על טעם משובח, איכות וערכים תזונתיים ברמה הגבוהה ביותר.
מגוון המנות הבשריות כולל גם מאכלי עדות שאומצו בחום במטבח הישראלי: מפרום (תפוחי אדמה במילוי קציצת בשר בקר ברוטב עגבניות, 770 גרם), פלפלים ממולאים (בבשר בקר ואורז ברוטב עגבניות, 825 גרם), קציצות ברוטב עגבניות (כדורי בשר בקר והודו ברוטב עגבניות, 620 גרם), ספגטי בולונז (ספגטי ברוטב עגבניות ובשר בקר, 520 גרם) וגולש.
מנכ"ל שופרסל, מר איציק אברכהן מסר כי "המותג הפרטי שופרסל זוכה לאמון הלקוחות שבוחרים בו על פני המוצרים הממותגים, וכעת מקבל תפקיד של מוביל חדשנות. מעודדים מהצלחת המרקים והתבשילים, אנו נכנסים למהלך המנות הבשריות, שהיא השקה חדשנית נוספת בקטגוריה שזוכה להצלחה רבה באירופה ובארה"ב. בבואנו להשיק את הקטגוריה בישראל, התאמנו אותה לדרישות הלקוחות שלנו, ובמיוחד לטעם הישראלי, תוך שימת דגש על מרכיבים ביתיים, טריים ואיכותיים".
אורי קילשטיין, סמנכ"ל הסחר והשיווק בשופרסל אומר, "השקת המרקים והתבשילים זכתה להצלחה רבה וכיום אנחנו משרתים מעל 300 אלף לקוחות מרוצים. כרשת מובילה בישראל, שופרסל ממשיכה להפתיע ולחדש, וכעת אנחנו מוסיפים למטבח הישראלי גם סדרת מנות בשריות מוכנות. אני מזמין את לקוחות שופרסל ליהנות מאוכל מוכן ממתכון בייתי מבלי להתפשר על איכות המרכיבים והטעם. אנחנו מעריכים את פוטנציאל האוכל המוכן בישראל בכ-500 מיליון ש"ח בשנה עד 2020, וכרשת מובילה בישראל אנחנו נציע ללקוחותינו את המגוון הרחב והאיכותי ביותר במחירים משתלמים במיוחד".
המוצרים מיוצרים ע"י חברת מבושלת – מהחברות הגדולות בישראל לארוחות מוכנות ולשירותי הסעדה. חברה שנבחרה בקפידה, בזכות עמידה בתקני איכות מחמירים ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות.
ייצור המנות הבשריות נעשה מחומרי גלם איכותיים הנבחרים בקפידה – בשר (כשר חלק רבנות ראשית, שחיטה של בית יוסף), ירקות ועשבי תיבול טריים ותבלינים. רק כאלו שנמצאים בכל בית. אפילו ללא שימוש באבקות מרק! בזכות תהליך ייצור מבוקר, ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות באריזה, המוצרים נשמרים בקירור ללא תוספת חומרים משמרים”.
המוצרים בהכשר בשרי בהשגחת הרבנות המקומית.
מחירי המכירה לצרכן כולל מע"מ ברשת שופרסל דיל:
מרקים: 550 מ"ל, מחיר מדף 11.90 ש"ח.
תבשילים: 550-650 גרם, מחיר מדף 17.90 ש"ח.
ועכשיו סדרת המנות הבשריות, במחיר: 24.90 ש"ח.
ובמחיר מיוחד לקראת ההשקה: 19.90 ש"ח בלבד.