STRONGBOW, סיידר התפוחים האלכוהולי הנמכר ביותר בעולם, משיק טעם חדש.
בעקבות ההצלחה הגדולה של המותג סטרונגובואו, טמפו החליטה להשיק בישראל טעם חדש ומפתיע סטרונגבואו רוזה.
סטרונגבואו מבית Heineken הינו סיידר תפוחים בעל 4.5% אלכוהול המיוצר מחומרים טבעיים, רכז תפוחים טבעי ואינו מכיל גלוטן.
STRONGBOW מבית היינקן, סיידר התפוחים האלכוהולי הנמכר ביותר בעולם, משיק טעם חדש ומפתיע במיוחד- סטרונגבואו רוזה.
הטעם החדש מצטרף לשני הטעמים של סטרונגבואו: טעם התפוח המקורי, טעם פירות פירות יער. שלושת הטעמים מכילים 4.5% אלכוהול ומיוצרים מרכז תפוחים טבעי. סטרונגבואו גולד (תפוח) נמכר ברשתות בבודדים ובמארזי רביעיות, ואילו 2 הטעמים החדשים סטרונגבואו דבש ופירות יער נמכרים בבודדים בלבד.
המשקה סטרונגבואו מהווה אלטרנטיבה מושלמת למשקאות אלכוהוליים אחרים ומותאם במיוחד למי שמעוניין באלכוהול אך אוהב טעם מתוק ומרענן. המשקה מומלץ לשתייה עם כוס מלאה בקרח.
משקה אלכוהולי קליל המתאים בכל שעות היום, במיוחד לתקופה בה אנו נמצאים.
מחיר מומלץ לצרכן של סטרונגובו רוזה – 7-10 ₪ לבקבוק.
ניתן להשיג את הטעם החדש ברשתות שיווק, בחנויות נוחות ובחנויות יין נבחרות.