לקראת ראש השנה קליית גת מרחיבה את פעילותה ונכנסת לקטגוריית הדבש
משיקה שני מוצרי דבש פרחי בר טהור: בקבוק לחיץ 350 גרם וצנצנת 700 גרם. קטגוריית הדבש מגלגלת 110 מיליון ש"ח בשנה. 33% ממכירות הדבש בישראל בחגי תשרי. השיא בראש השנה. אורית גור אריה, מנהלת קליית גת בליימן שליסל: "שמנו לעצמנו למטרה לכבוש כ-20% מנתח השוק בחודש החגים".
לקראת ראש השנה, ליימן שליסל, בעלת מותג קליית גת, מרחיבה את פעילות המותג ונכנסת לקטגוריית הדבש. כניסתה לקטגוריית מלווה בהשקת שני מוצרי דבש פרחי בר טהור: בקבוק לחיץ המכיל 350 גרם וצנצנת המכילה 700 גרם.
קטגוריית הדבש – נתונים
- קטגוריית הדבש מגלגלת כ-110 מיליון ש"ח בשנה, כש-33% ממנה מתרכזים בחגים תשרי והשיא בראש השנה.
- המותגים המובילים בקטגוריה הם: יד מרדכי (55%), מכוורת עמק חפר, כולל המותג הפרטי של שופרסל המיוצר על ידה (20%) ומכוורת עין חרוד (10%). ב-15% נוספים אוחזים השווקים קטנים / מכוורות בוטיק.
- בחגי תשרי בלבד, הישראלים צורכים 98 טון דבש ששווים 35 מיליון ש"ח.
- הישראלי הממוצע צורך 200 גרם דבש בראש השנה וחצי ק"ג דבש במשך השנה כולה.
אורית גור-אריה, מנהלת תחום קליית גת בליימן שליסל: "בחרנו להיכנס לקטגוריה ולהשיק את מוצרי הדבש שלנו לקראת ראש השנה כשצריכת הדבש נמצאת בשיא השנתי שלה. אנו פועלים בנחישות על מנת להשיג את המטרה ששמנו לעצמנו – 20% מנתח מכירות הדבש בראש השנה וחגי תשרי. כמו כל מוצרי קליית גת, כך גם הדבש שלנו הוא דבש טהור ואיכותי. מיוצר בישראל ומספק לצרכן חווית צריכה המשלבת בין מוצר ישראלי לאיכות בלתי מתפשרת".
לפני כ-4 שנים נכנסה קליית גת לתחום הסילאן וכיום היא מחזיקה בנתח של 22.7% מהקטגוריה שהיקפה נאמד ב-27 מיליון ש"ח בשנה. קליית גת נמצאת על המדפים עם 4 סוגי סילאן, בהם סילאן ללא סוכר, סילאן עם סוכר, סילאן בצנצנת וסילאן בבקבוק לחיץ. גור-אריה מעדכנת כי "גם בקטגוריה זו חלה עלייה במכירות בעונת חגי תשרי, אם כי מדובר בעליה מינורית בלבד".
את מוצרי הדבש של קליית גת ניתן להשיג ברשתות רמי לוי, יש, מחסני השוק, ובחנויות המזון.
מחירה של צנצנת המכילה 700 גרם: 34.90 ש"ח.
מחירו של בקבוק לחיץ המכיל 350 גרם: 23.90 ש"ח.
המוצרים כשרים פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית.