"פרימור" משיקה סדרת משקאות קלים בבקבוקי 1.5 ליטר ונקטרים בבקבוקי 1 ליטר. במקביל, תשיק "פרימור" את סדרת משקאות הנקטרים בבקבוקים במקום בקרטוניות. השקת הסדרה תלווה בקמפיין טלוויזיוני בכיכובו של רמי הויברגר המבוסס על הסרט "מבצע סבתא".
"פרימור" – מותג המיצים הסחוטים והנקטרים בבעלות תשלובת הקיבוצים גן שמואל, בית ניר וגת, חודרת לראשונה לשוק המשקאות הקלים מבוססי פרי ומשיקה סדרת משקאות קלים בבקבוקי 1.5 ליטר וחצי ליטר, ונקטרים בבקבוקי ליטר. סדרת המשקאות החדשה תכלול מגוון של שמונה טעמים: משקה קל אשכוליות, תפוזים, לימונים, תפוחים, ענבים, תות-בננה, דיאט אשכוליות ומנגו. בתחום הנקטרים תביא "פרימור" בשורה מרעננת ותשיק את משקאותיה בבקבוק איכותי וחדשני בנראות פרמיום.
במסגרת השקת סדרת המשקאות הקלים, עולה "פרימור" בקמפיין ייחודי עם השחקן רמי הויברגר, המבוסס על הסרט "מבצע סבתא". רמי יגלם את קרמבו, קצין הצבא הקשוח בדמותו המיתולוגית מהסרט, אשר חוזר לקיבוץ ילדותו, לאחר שחרורו מצה"ל. קצין הצבא לא מצליח באמת להשתחרר מהרגליו לפקד וכך הופכים עובדי "פרימור" המסורים לפקודיו הטירונים. במאי הסרט, דרור שאול, הוא זה אשר נבחר על ידי משרד הפרסום יהושע/TBWA לביים את סרטוני הקמפיין, שיכללו סרטוני טלוויזיה, שלטי חוצות ופעילות דיגיטל – בהיקף כספי של 5 מיליון ש"ח.
לדברי שרונה ויינטרוב זיגדון, מנהלת שיווק מוצרים קמעונאות בחברת "גניר-פרימור", "פרימור נכנסת לתחום המשקאות הקלים מבוססי פרי בצורה מסודרת ומרחיבה את מגוון הקטגוריות בהן היא פועלת. פרימור הינו מותג חזק ואהוב עם מיצוב של איכות, הנשען על עולמות פרמיום, החודר לעולמות חדשים ומביא את חוזק המותג לעולם המשקאות הקלים מבוססי הפרי. בתחום הנקטרים אנו מביאים בשורה מרעננת וממצבים את הקטגוריה מחדש, על ידי החלפת הקרטוניות בבקבוק פרמיום איכותי וחדשני, הניתן גם למחזור".
"פרימור" מוחזקת על ידי חברת "גן שמואל מזון" (בבעלות הקיבוצים גן שמואל, גת ובית ניר), משווקת את המיצים הסחוטים של "פרימור". החברה מובילה את קטגוריית המיצים הסחוטים בישראל עם נתח שוק של מעל 55%, תשווק לראשונה משקאות קלים ומצטרפת לשחקניות המובילות בשוק המשקאות הקלים, יפאורה והחברה המרכזית.
כשרות (מהדרין): חוג חתם סופר והרבנות קריית מלאכי.
מחיר מומלץ: כ-6.50 ש"ח לבקבוק 1.5 ליטר משקה קל; וכ-7.90 ש"ח למשקה נקטר 1 ליטר.