חברת רהיטי דורון יוצאת בקמפיין "קנייה חברתית"
הקמפיין, בהשקעה של 2.5 מיליון ש"ח, נערך לרגל הצגת תפיסה שרותית חדשנית ומחוץ לקופסא: הובלה והרכבה במחיר פיקס של 200 ש"ח בלבד.
חברת רהיטי דורון יוצאת השבוע בקמפיין רחב המציג בתפיסתו "קנייה חברתית" – תפיסה שירותית מתקדמת וחדשנית המציעה ללקוחות לרכוש כמה שיותר רהיטים ולשלם מחיר "פיקס" של רק 200 ש"ח להובלה והרכבה.
וזה עוד לא הכל – רהיטי דורון מציעה את השלב הבא: התארגנו לקניה ואספקה מרוכזת – מספר דיירים בניין, ותחלקו ביניכם את עלות ההובלה והרכבה של רק 200 ש"ח לכל הבניין!
לרגל השקת המהלך יוצאת רהיטי דורון בקמפיין הנערך ע"י משרד הפרסום זרמון גרופ, ובהשקעה של 2.5 מיליון ש"ח והוא כולל הפקת סרטון בסגנון מחזמר, המראה דיירי בניין שרכשו יחדיו ברהיטי דורון ונהנים מהובלה והרכבה ביחד. הסרטון צולם בישראל, למרות מראה הבתים מחו"ל.
סרטוני הפרסומת יעלו בערוצי הטלוויזיה המסחרית: 12, 13 ו-10. כמו כן, הקמפיין יכלול ג'ינגל ברדיו בערוצים הארציים והמקומיים, מודעות בעיתונות הארצית, שבועונים ובאינטרנט, וילווה בפעילות ענפה ברשתות החברתיות השונות.
הקמפיין יתמקד בתפיסה החדשנית המאפשרת להזמין כמה רהיטים שרוצים ולשלם רק 200 ש"ח להובלה והרכבה. ועוד יותר מכך, רהיטי דורון מאפשרת "רכישה חברתית" ולהתארגן עם עוד דיירים בבניין ולהקטין עוד את העלויות ללא הגבלת כמות פריטים בהזמנה.
המשמעות היא שניתן יהיה לרכוש גם חדרים שלמים, להתאגד בקבוצות רכישה של דיירי בניין שלם ועדיין לשלם רק 200 ש"ח על הובלת והרכבת הרהיטים.
לדברי אופיר ליבר, מנכ"ל רהיטי דורון: "רהיטי דורון ממשיכה את המהפכה בתחום מחירי הרהיטים בישראל, ועכשיו מובילה מהפיכה גם במחירי הובלה והרכבה חסרי תקדים לצרכן הישראלי. קנו כמה שתרצו ותשלמו רק 200 ש"ח הובלה והרכבה – וככל שתקנו יותר, תחסכו יותר. ובכך לא מסתיים המהפך – רהיטי דורון מעוניינת לקדם רכישות חברתיות מהם כולם יוצאים נשכרים וכולם מרווחים התארגנו כל דיירי הבניין ובואו לרכוש ולקבל ביחד את האספקה ותשלמו כולם ביחד רק 200 ש"ח".